Toffifee

Czekamy na Twoje pytania i sugestie! Wystarczy wysłać do nas wiadomość używając naszego formularza kontaktowego lub zajrzeć do pytań i odpowiedzi - tam znajdziesz odpowiedzi na niektóre z najczęściej zadawanych pytań.

Pytania i odpowiedzi

Czy Toffifee zawiera składniki pochodzenia zwierzęcego?

Jedynymi składnikami pochodzenia zwierzęcego, jakie wykorzystujemy do produkcji Toffifee są produkty mleczne.

Czy w Toffifee jest żelatyna?

Nie, Toffifee nie zawiera żelatyny.

Mam alergię na orzeszki ziemne/migdały/inne orzechy. Czy mimo wszystko mogę jeść Toffifee?

Na opakowaniu znajduje się informacja, że Toffifee "może zawierać także migdały, orzeszki ziemne i inne orzechy”. Jest ona skierowana do osób z ciężką alergią na orzeszki ziemne lub inne jadalne orzechy, które mogą się znaleźć w Toffifee, obok głównego orzecha laskowego. Nie można wykluczyć, że w pojedynczych przypadkach znajdą się tam śladowe ilości innych jadalnych orzechów, pomimo tego, że nie są one używane jako składniki. Ponieważ nasi dostawcy surowców mogą również przetwarzać orzeszki ziemne i inne orzechy, istnieje możliwość pojawienia się śladowych ilości orzechów innych niż orzech laskowy, pomimo dochowania najwyższej staranności.

Czy produkt Toffifee jest bezglutenowy?

Toffifee uznaje się za produkt bezglutenowy. Zawartość glutenu jest tak niewielka, że spełnia ona wymagania prawne, międzynarodowe wskazówki Kodeksu Alimentarius  oraz normy Niemieckiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią (DZG) dla żywności bezglutenowej (maksymalnie 20 mg glutenu na 1 kg produktu).

Podane informacje dotyczą aktualnych receptur i mogą ulec zmianie. Prosimy o sprawdzenie aktualnej listy składników na opakowaniu.

Czy Toffifee zawiera alkohol?

Nie używamy alkoholu jako składnika do produkcji Toffifee. Bazując na aktualnej recepturze możemy również bezpiecznie stwierdzić, że używane przez nas aromaty nie zawierają nawet odrobiny alkoholu.

Kontakt

Pola obowiązkowe są oznaczone

Proszę o wprowadzenie kodu

Informacje dotyczące reklamacji produktów

Opinia klientów jest dla nas bardzo ważna. Abyśmy mogli rozpatrzeć Twoją reklamację, prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania produktu. Po otrzymaniu wiadomości przekażemy informacje dotyczące kolejnych działań.