merci

Czekamy na Twoje pytania i sugestie! Wystarczy wysłać do nas wiadomość używając naszego formularza kontaktowego lub zajrzeć do pytań i odpowiedzi - tam znajdziesz odpowiedzi na niektóre z najczęściej zadawanych pytań.

Pytania i odpowiedzi

Czy produkty merci zawierają składniki pochodzenia zwierzęcego?

Do wytwarzania produktów merci używamy surowców roślinnych i produktów mlecznych. merci Finest Selection kolekcja czekoladek z migdałami zawiera  w swoim składzie również białko jaja kurzego.

Czy produkty merci zawierają alkohol?

W składzie czekolady merci nie ma alkoholu. Jednak niektóre aromaty w nadzieniach czekoladek mogą zawierać alkohol, ponieważ jest on niezbędny do ich ekstrakcji, a zatem mają one kontakt z alkoholem w trakcie ekstrakcji. Ilość alkoholu trafiającego w ten sposób do gotowego wyrobu odpowiada mniej więcej zawartości alkoholu w zwykłych sokach owocowych, pochodzącego z naturalnej fermentacji owoców.

Czy produkty merci są bezglutenowe?

Większość produktów merci spełnia  wymagania prawne, międzynarodowe wskazówki Kodeksu Alimentarius  oraz normy Niemieckiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią (DZG) dla żywności bezglutenowej (maksymalnie 20 mg glutenu na 1 kg produktu).

merci Finest Selection kolekcja czekoladek z migdałami nie jest bezglutenowa, ponieważ do jej produkcji używane są białko pszenne i słód pszenny.

Podane informacje dotyczą aktualnych receptur i mogą ulec zmianie. Prosimy o sprawdzenie aktualnej listy składników na opakowaniu.

Czy istnieje możliwość zamówienia merci w spersonalizowanym opakowaniu?

Tak, istnieje możliwość skorzystania z opcji projektowania wkładki merci na stronie internetowej merci.pl. Dzięki niej można samodzielnie spersonalizować wkładkę do opakowania merci dodając do niej własny tekst lub zdjęcie, a następnie wydrukować i włożyć za folię opakowania z czekoladkami.

Kontakt

Pola obowiązkowe są oznaczone

Numer produktu ma zawsze długość 8 lub 13 znaków
Wprowadzono niepoprawne dane
Wprowadzono niepoprawne dane

Proszę o wprowadzenie kodu

Informacje dotyczące reklamacji produktów

Opinia klientów jest dla nas bardzo ważna. Abyśmy mogli rozpatrzeć Twoją reklamację, prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania produktu. Po otrzymaniu wiadomości przekażemy informacje dotyczące kolejnych działań.

Zgodnie z treścią art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) niniejszym informujemy:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Storck sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 26, 01-208 Warszawa;
  2. Z administratorem danych można skontaktować się pod adresem e-mail: odo@pl.storck.com;
  3. Administrator danych przetwarza dane osobowe na podstawie:
    - art. 6 ust. 1 lit. c RODO celem rozpatrywania skarg i reklamacji przez okres niezbędny do ich rozpatrzenia oraz ewentualnego dochodzenia roszczeń z tym związanych jednakże nie dłużej niż przez 3 lata;
    - art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. prawnie uzasadnionego interesu administratora w zakresie obsługi zgłoszeń kierowanych z wykorzystaniem formularza kontaktowego, udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia i zapytania kierowane z wykorzystaniem formularza kontaktowego lub w innej formie, w tym przechowywanie newralgicznych wniosków i udzielonych odpowiedzi celem zachowania zasady rozliczalności przez rok od chwili wpływu zgłoszenia lub zapytania;
  4. Osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu, jak również prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  5. Dane osobowe są przekazywane w szczególności dostawcom systemów informatycznych, kurierom (w tym firmom przewozowym), Poczcie Polskiej, August Storck KG, organom państwowym na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
  6. Podanie danych osobowych jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zapytania i skargi kierowane z wykorzystaniem formularza kontaktowego;
  7. Administrator nie podejmuje w stosunku do Państwa danych jakichkolwiek decyzji na podstawie zautomatyzowanego przetwarzania danych, w tym profilowania.